PRODEJNÍ KOMUNIKACE A PSYCHOLOGIE PRODEJE V KADEŘNICKÉM SALONU
MOŽNOST PLATBY V €URECH: 270 €
DÉLKA KURZU: 1 DEN
POPIS KURZU
Teoretická část, praktická část (nácvik prodeje a komunikace s klientem)
Cílem tohoto kurzu je nalézt nový pohled na situace, které vám nyní mohou připadat jako obtížné. Naučíte se zvolit vhodnou strategii pro úspěšnou komunikaci s Vašimi klienty. Úspěch je důsledkem vašeho myšlení a jednání, pokud chcete změnit výsledky, je nutné změnit myšlení a chování a stanovit si cíl. Psychologie prodeje – prodejní komunikace. Motivaci kadeřníka, prodejní cíle, vhodný způsob prodeje s ohledem na typ klienta. Základní pohled na prodej v salonu– psychická kompetence obchodníka (odborná, metodická a sociální), zaměření na psychologicky účinnou komunikaci („druhou šanci udělat první dojem nedostanete“), stanovení si cíle – maximální a minimální cíl tak, aby prodej vedl ke splnění našeho cíle, překonání strachu a obavy z odmítnutí, budování vztahu s klientem. Psychologie prodeje získání přehledu o typologie zákazníka a jeho motivaci k nákupu, budování důvěry při jednání se zákazníkem – zaměření se na důležitost naslouchání – aktivní, empatické a kritické, zacílení na prodej na základě potřeb klienta, kdy klient je ten,kdo sám přijímá výhody a vlastnosti našeho produktu, používání neverbální komunikaci, řeč těla, komunikace aneb čemu se úspěšně vyhnout.